Soes_2020 Sütüm gelmiyor diye kafana takarsan psikolojik olarak gelmez tatlım 🥰 stresten uzak dur bol bol emzir bebeğini 😊
Yarim_Kilo_Kiyma Dilaratuana Biberon ile değilde kaşık mama ile verin ayrıca. Meme reddi yaşamasın. Kimyon, Isırgan, rezene demleyip için bol bol, ben çok faydasını görüyorum, sütünüz artar Allahın izniyle
annelogos Dilaratuana öncelikle mamayı bırakmakla başlayın ilk bebeğimde bende bu hataya düştüm bol bol su için kesinlikle ama kesinlikle biberon kullanmayın emzirin yerine koyun ağlıyorsa bırakın ağlasın tekrar emzirmeye çalışın ama sakın mama vermeyin bol su ve aktardan şu karışımı yaptırın bu karışımın süt arttırmadığı bir insan yok içiniz rahat olsun ve kendinize strese sokmayın Rezene Anason Nane Ihlamur Civan perçemi bunları çay olarak demleyip günde 3 4 bardak için 🦋
Burcuu6128 Canım bende aynı skıntıyı yasadım ılk basta sutum cok gelmedı bana cok emzır mama verme dedıler gunde ıkı kez 30cc mama verdm bı aylık kontrole gttiğimde malesed bebegım cokk az kılo almıstı doktor bı hafa snra tekrar gel dedı soyledm bıraz daha versem yer mama dedm dene eger kusmazsa ve mutluysa anlakı ıstıyo dedı 90 cc yaptm mamayı yedı bı hafta snra cok skır ustunde kılo aldı suanda mama meme bır gdiyoruz bu seferde memede cok kalmak ıstemıyo zamanla sütün cogalacak güzel dusun guZel olsun yanlız degılsın merak etme gecıcek mamadan korkma sen yetersız degılsın ben ılk doktorda o kıloyu grnce kendıme o kadar kzdjm kı bebegımın karnı agrıyo sanıyodum gurulduyoms aclıktan hıc bırsey senın bebegınden onemli değil neden bebegune de kendıne de ezıyet edesınki yetmedıgı yerde yap takvıyenı zamnala sutunde cogalacak merak etme unutma her anne bebegı ıcın en mukemmel annedir🥰
KubrAyhanYigit Dilaratuana benim oğlum da 3aylık ve aynı durumu yaşıyoruz doğduğundan beri mama+meme olarak devam ediyorum çünkü bende sutumun yettiğini düşünmüyorum sağdiğımda benimde az geliyordu. Bi kere goguslerim dolu dolu oldu diş cektirmistim o gun akşama kadar emzirmedim ilk sütü de sağdım bir su bardağı çıktı çok üzülmüştüm kendini suçlama moralini bozma hiç emziremeyen annelerimiz var sağlıklı ise gelişimi ayına uygun ise bildiğin şekil devam et
Nur1126 Dilaratuana bence bu duruma direnmen gerekiyor memede ısrarcı ol süt artırıcı besinler tüket hep bu piskolojideki insanlar süt sıkıntısı yaşıyor moralini yüksek tut stres yapma
Nilay22 Dilaratuana bestlak damla ve humana anne çayı bende çok işe yaradı bide mamayı biberonlar değil kaşıkla ver kolayına gelir biberon ağzına hemen alıyor aonucta seni o yüzden istemez emiyorken bıraktırma doyar o en az 5 tane bez alıyorsanız cisli ona bakın gogusunuze banyoda temiz sabunla sıcak suda masaj yapın kanallar açılsın ağlarken zorlamayın emzirmeye kimse olmadan sakinken verin memeyide red etmesin
Eda2808 Dilaratuana bn de doktora sormuştum doymuyor mu dye o doyuyor ancak emme refleksinden dolayı devam istyr ondan ağlıyr bırakınca demişti