Mom9 _Zeynep_bebek 12.ay gerçekten bazı şeyler için dönüm noktası oluyor bebeklerde. Gözlemlediğim kadarıyla
_Zeynep_bebek Mom9 sanırım bırden kestı şimdi gece uykusunda istiyor bazen oda çok nadır o ladar heveslıydım ki şöyle doya doya 2 sene emzıreyım dıyordum yarım kaldı neyse kısmet dıyorum 🙄
Mom9 Omero21 orası öyle tabi kızımda alışkanlık olmamış ama ben çok alışmışım sanırım 😊 teşekkür ederim yorumunuz için 🤍
balmom Mom9 bence şimdiden bırakması sizin için çok çok iyi olmuş zaten alacağını almış. Diğer türlüsü anne hep vicdan yapıyor (tabi herkes için geçerli olmayabilir) şu an diş döneminde oğlum 20 aylık o geçince bende kesecem ama çok çok zor olacak 😣
Mom9 balmom kolaylıkla bıraktırın inşallah. Bazı bebişler daha düşkün oluyo ana koynuna🤗 en azından iletişim kurma aylarında rahatlıkla konuşup orta yolup bitirirsiniz bence 🙏
balmom Mom9 geçen gün denedim sabaha kadar mahvetti beni annecim memmişte süt bitmiş sabah gelecekmiş dedikçe daha da bağırıp ağlamaya başladı. Hem ben hem o birlikte ağladık anne içinde gerçekten çok çok zor bir durum 😣
Edagyilmaz Mom9 ay ne güzel uzun bi süre emmiş ek gıdayla arası güzel daha ne olsun boşuna üzmeyln kendinizi 🌸