Mom9 CemreKerem35 haklısın canım işte ana yüreği öyle de böyle de kendine üzülecek dert edecek yee arıyorsun 🥺 büyüyolar… ❣️
Mom9 Poncik38 kesinlikle.. Hele o süt emdikten sonraki ağız kokusu burnumda tütüyor çok özleyeceğim ve özlüyorum 🥀
anneCANan Mom9 istemsizce güldüm bağışlayın😄ama memito çok tatlı bi kelime geldi kulağıma bundan sonra bende böyle telaffuz edeceğim
Mom9 anneCANan 😁 annemde duyduğunda çok gülmüştü türküsü bile var bestelediğim. Emzireceğim zaman o türküyle emme faslı başlardı🙈😂😂
Wolverine Mom9 Hayat boyu böyle kararlı olsun🍀❣️ Ya kıyamam e arada bir bağ oluyor değişik bir duygu emzirmek eminim kesmeknde çok değişiktir
Mom9 petitehatunn Allah yardımcınız olsun bazı bebişler düşkün oluyo ana koynuna napsınlar 🤗geçecek annesi bugünler ❣️
Mom9 fikolatte ilk 1yaşa kadar o şekildeydi ama süt doyurmadığı için ek gıdaya düşkündü. O kadar yemeyi seviyor ki azaltmak gibi bi lüksüm yok beni yer 🙈😅 şuan zaten sütüm sıfır hiç damla bile kalmadı😔
anneCANan Mom9 bende el alem içinde meme meme demesin diye süt vakti geldi diyorum 😄 memito diyeceğim dedikçe de sizi anacağım 😍
2lokummannesiii Mom9 ah biz çoktan vedalaştık. 8 aylık yoktu daha. Olsun kısmeti bu kadarmış. Ek gıda ile doyuyor demek ki. Sağlık olsun üzme tatlı canını.
Mom9 2lokummannesiii öyle be canım napim alışıcam bende artık. Kucağıma alıp masal uydurmaya başladım. Kucaklaşmak bana çok iyi geliyo. Bugünler bir daha gelmeyecek😔
Mom9 _Zeynep_bebek 12.ay gerçekten bazı şeyler için dönüm noktası oluyor bebeklerde. Gözlemlediğim kadarıyla
Omero21 Mom9 kendi kendine bırakması sizin için çok büyük bir şans inanın bıraktırmak için savaş veriyor kimisi bebeğiniz artık yeterince keyif almış demekki üzülmeyin artık güzel yemeklerin keyfini çıkarsın :)
Mom9 Omero21 orası öyle tabi kızımda alışkanlık olmamış ama ben çok alışmışım sanırım 😊 teşekkür ederim yorumunuz için 🤍