UmayDuruMom greçka diye bir şey var karabuğday diye çevriliyor Türkçeye ama buğday değil adı öyle sadece. Onun unuyla sabahları alerji maması karıştırarak ya da armutla mama yapıyorum,zeytin,salatalıkla. Öğlen akşam pirinçli yine karabuğdaylı ve alerjisi olmayan sebze bulabilirsem yemek yapıyorum. Genelde çoğu bebeğe göre aç kalıyor 😕