Merhaba r kızlar kızım 2 aylık 1. Ayında alerjik bebek denildi belirtilerinden dolayı.
Ve cok gazlı Bı bebek butun gun kucagmda boyle olunca bnm de beslenme sorunun var 🙄 ve genelde acım sütüm de biraz azaldı.
Kızım alerjı maması yiyor ama üstüne hep meme istiyor doysa bıle memeyle uyumaya alıştıgı için Baska turlu uyumuyor.
Ama 5 gündur gecelerı hıc uyumuyor gunduzlerı de ıkı kez yarım saat cık.
Bn de bu yuzden gece onu yanmda yatyorm emerek uyutmaya calısyom o yıne uyuyamıyor ama Bn biraz uyuyorum.
Doktorum 9 kutu mama yazmş 1 aylık sadece mama sütüm az diye ama Bn meme uzerıne doymazsa nana vermek ıstıyorm ne yapcagmı sasrdm ama kızm memesiz asla durmuyor mama yesede. Emzik te tutmuyor 🤦♀️ lutfen tecrübeli alerjik anneler yazsın cok tükenmiş hissedyom artk😩