11 Şubat 2019 doğumlu kızımı Cuma günü kontrole götürdüm. Kilosunu az buldu ve Nutrigen marka balık yağı alın dedi. Ben de uzun zamandır düşünüyordum almayı ama doktora sormadan alamadım alerjik bebek olduğu için. Daha önce Ocean markanın D vitaminini falan kullandık iyiydi, yine ocean alırım diyordum ama Nutrigen nasıldır bilemedim 🤷♀️