ezgibayir ArasCinarveAnnesi kolik bebek olduğu için bizim küçük hanım, doğduğundan beri nefes alış verişini bile araştırır olduk nasıl uyur diye 😂 ama sonuç; YOK 😂
ezgibayir RainOverMe dün kuzenim aradı tam yemek saati kızım uyuyordu reddedip mesaj attım “nadiren bölünmeden yemek yiyorum acil değilse on dk sonra ara” 😂 ve sonuç? Kızım ben ikinci tabağa geçerken uyandı 😂
RainOverMe ezgibayir ezgibayir bizimki ilk tabağa bile izin vermiyor. Bazen tutacak biri olsa bile öyle🤣
Rubab_Mommy ezgibayir Ay benim kizimda zor uyudu.🤦♀️Gece agladi emmek icin erken kalkti falan.Bende karni agriyo fln dedim ama cogu bebek oyleymiş dun.Şuan yine uyutmaya calişiyorum. Bi turlu dalamiyo tam
Ayshm ezgibayir 11 de engec uyuyan kizim 2.30 a kadar uyumadi demek bundan miymis 😂bende antibiyotik kullaniyorum ondan zannettim 😂
minnakbaby ezgibayir bu ara disten cok.uyaniyor o yuzden ayrim yapamıyorum baya kivrandi. Ama normalde uyku saati gelince uyurdu dun 1 saat gec uyudu ve zorla uyuttum hic uykusu yoktu ondan miydi acaba 😆
aysenur_58 ezgibayir benim kız anneme geldi saat 9.30.dan 10.30 a kadar deliksiz ağladı Bnde dedim ev degisikliginden ağladı heralde ama deminde biraz ağladı yatırdım 5 dk sonra çığlık çığlığa geri kalkti
aysenur_58 ezgibayir aynen öyle bu bide doğduğundan beri çok zor vebek kolik birde bu sıralar atak haftasında bitmesine 5 gün kaldı
ezgibayir RainOverMe Allah yardımcınız olsun cidden 🤦🏼♀️ Ben bazen salonda yediğimi de hatırlıyorum ama geçiyor bi şekilde 🤦🏼♀️ 56kg ile hamile kalıp 70’le doğum yaptım. Şu an 54’e geri düştüm bile ve hala da gidiyor 😂 diyetsiz hem de; aç kalarak 😂