ElifSena1012 ya benim kuşum zaten hep 12-1-2 gibi yatar. O saatlere kadar iki saat ayakta sallanır. Sonra da gece üç dört kere kalkar. Ama dün uyumamayı seçti 😂 annem olmasa muhtemelen dün ben de ağlamıştım çoktan. Ki en son ben 4buçuk gibi uyuyakalmışım annem bebek arabasında ileri geri yapıyordu öylede uyutmuş 😂