MervosP bilemedim ama 3.ayi dolduran bebekler artık kendi istediği vakit kendi miktarınca besleniyorlar.
Mesela oğlum o zaman da maksimum 7 dk emiyodu ve doğuyordu. Bizim arkadaş grubumuz vardı aynı ay doğum yaptığımız, konuşurduk o aylarda hemen hemen tüm bebisler artık beslenmesini kendi belirliyordu. Aklıma bu geldi.