Biz 3 ay 2 günlüğüz bazen emiyo bazen sağıp veriyorum fark etmiyo ama bu aralar ne biberon alıyor ne emiyor napacagımı sasırdım 7.100 gram ve zayıflar diye korkuyorum bugün çişli bezi o kadar azdı ki anlatamam 😟 sizde de bu oldumu süt içmek istemiyo uyumak istiyo sonra aclıktan aglıyor aglarkeb bile içmiyor