Eyllebr petekler için su kapları oluyor onlardan al yoksa boğazlarımız kuruyor ben öyle yapıyorum benim de doğalgaz tam tersi en düşükte bile çok sıcak yapıyor evi fatura da 600 den aşağı gelmiyor o yüzden klima açıyorum ama doğalgazda klimada nemi alıyor ve boğazda kuruluk burunda tıkanıklık yapıyor peteklere su kabı aldım onlara şu dolduruyorum 2 günde bitiyor suyu zaten