Eyllebr bizim evimiz de doğalgazlı kızımız üşümesin diye büyük odadan kücük odaya geçtik orası çok iyi ısınıyor ama diğer yerler doğru düzgün ısınmıyor 50 de olmasına rağmen 4 aydır salonda yatıyorum 🙈 koltuklarım gıcırdamaya basladı artık. Külotlu corabı eksik etme bence birde uzun kollu zıbını içine giydir üst üste oluyor kalın ama hasta olmasından iyidir