Mervemerveesk Prenses39 merhaba, kendinizin yapması tabii ki bir risk ama eğer yapacaksanız benim tecrübem şu olmuştu, oğluma aşıyı yapan ebemiz, oldukça yavaş yavaş dökmüştü. Yutmasını bekleye bekleye döktü ve hiç ziyan olmadı böylece
Esnalp Prenses39 Doktor bana yaptırdı yanın da yapmadan 1 saat emzirme yaptıktan sonrada Bi saat emzirme dedi kusmadı sıkıntı olmadı damla damla sıktım ağzına 1 dkmı almadı