Elfida-10 Prenses39 yapabilirsiniz. Zaten ağızdan veriliyor dikkat edilmesi gereken şey bebeğinizin hepsini yutması. Vermeden önce yarım saat verdikten sonra yarım saat emzirmeyin kusmasın boşuna gitmesin
Momnurse Prenses39 Pandemi dolayısıyla herkes bu şekilde yapıyor ama lütfen yapmayın anneler.Her ilacı her aşının küçükde olsa yan etkisi alerji riski var.
ErkekkAnnesii Prenses39 sağlık ocağındada ben verdim oğluma 2 dozunuda keşke gitmeseydim evde kendinizde verebilirsiniz yavaş yavaş bebeği boğmadan ve taşırmayın ki ilacın tüm dozunu alsın boşa gitmesin
Metehanin_Annesi Elfida-10 bebeğime yapan hemşire sürekli bogazına kacırıp durdu cocugumun o yuzden sırtına vurdum cıkardı cogunu, diline değse yeter yutması şart değil dedi 😒
CansuveCan Ben 2. Kendim yapacağım minik minik ağzına damlatın acele etmenize gerek yok çok kolay uygulaması
Deletedmom0099 bende ilkini kendim yaptım eğer damlatamazsanız biberonun ucuna koyupda içirebilirsiniz. 2. dozu hemşire öyle yaptı
Aylin_lina Prenses39 yapabilirsiniz ben de kendim yaptım. Yanlız ilk kakayı eldivenle almamı söylediler. Bezi de ayrı poşetleyip attım
Yasemin-20 Oğluma biz yaptık bi damlası bile yeterli oluyor damağına değmesi yeter aşıyı almış oluyor ilk dozunu 2.ay ikinci dozunuda 4. Ayda yaptık oğlumda faydasını gördüm kızımada yaptırcam inşaAllah