Nidaabaserr Digdemmasaff sabah 9 da 15 damla öğlen 3 de 15 damla akşam 9 da 15 damla olarak kullandım ben. Çok faydasını gördüm. Kızım gazını yapamıyordu yarım saat uğraşıyordum gaz çıkarmak için ama bu damla sayesinde çok çok rahatladı🌼 zaten artık kullanmıyoruz gaz problemimiz kalmadı şükür 🙏🏻
acimavi Digdemmasaff ben kullandım, faydası da oldu, daha az sancı ağlaması oldu kızımda. Ben günde 3 kere 10 damla veriyordum. Sabah 10, akşamüstü 4 ve gece 10 diye kurmuştum düzeni. Düzenli verince daha çok faydası oluyor diyorlar
Bebegimm12345 Filizz66 merhaba bende kullandım günde 4 kez 15 damla ama hiç faydası olmadı her emzirme sonrası fazla olmazmı acaba kızım 2 bucuk aylık günde 8 9kere emiyor kullanım şeklimimi değişmeliyim doktor söylemişti bu şekilde
Gamze-S Digdemmasaff valla bebekten bebeğe değişiyor sanırım benim oğlum kolikti sab simplex ve Nurse harveys şurubu aynı anda kullanıyorduk banamısın demiyordu. Ama sab simplex i hala kullanıyoruz psikolojik olarak damla verdik rahatlatır belki diye düşünerek 😃
Esra3334 10 günlükken verdi doktor günde 10 damla 3 kez ver demişti kolik bebeğim var kimyonlu rezene çayı da içiyorum anason çayı etkili oluyor bu şekilde dene
BalBocegininAnnesi Filizz66 günde en az 10 kez emziriyoruz. Siz bu 10 seferde de hep 20şer damla mı verdiniz? Dr mu önerdi bu şekli
Angars Digdemmasaff biz kullandik 6 saat arayla 15 damla olacak sekilde ve kullandığım an fark etmişti 🥰🥰
Bsraskmn Digdemmasaff benim bebeğim 28 günlük bizde bir haftadır gaz problemi yaşıyoruz doktorum bu haftalarda başlar normaldir 4 aya kadarda devam edebilir dedi. Sab simplex kullanıyorum biraz iyi geliyor arada yine oluyor sancı bigün iyiyiz bigün kötü ama yeni başladık damlaya zaten inşallah düzenli kullanımda daha iyi geliceğini düşünüyorum. Ayrıca doktorum ekstra bir de probiyotik damla önerdi damlanın yanımda destekleyici olarak sizde doktorunuza danışın isterseniz yardımcı olacaktır