Digdemmasaff Bebeğim 21 günlük gaz sancımız çok oluyor. Birkaç arkadaşım bu damlayı önerdi. İçinizde kullanan var mı nasıl etkili mi
Filizz66 Digdemmasaff ben kullandım her emzirme ve mama öncesi 20 damla verdim zaten besleyene kadar gazını çıkartmış oluyor. Kızım kolikti bu Damla’yla 3 haftada aştık ve bıraktım
Zynpanne Digdemmasaff bebeğiniz çok küçük 8damla yeterli olur bence bizde o haftalarda aynı ilacı kullandık doktorum böyle söylemişti faydasını görürsünüz insallah
Bebegimm12345 Filizz66 merhaba bende kullandım günde 4 kez 15 damla ama hiç faydası olmadı her emzirme sonrası fazla olmazmı acaba kızım 2 bucuk aylık günde 8 9kere emiyor kullanım şeklimimi değişmeliyim doktor söylemişti bu şekilde
BalBocegininAnnesi Filizz66 günde en az 10 kez emziriyoruz. Siz bu 10 seferde de hep 20şer damla mı verdiniz? Dr mu önerdi bu şekli
Filizz66 Digdemmasaff ben her emzirme öncesi 20 damla olarak verdim. Ben Almanya’da yaşıyorum buradaki ebem verebilirsin doğal olduğu için birşey olmaz dedi
gvnkbr Digdemmasaff ne şekilde kullandın genelde yanlış kullanılıyor saati saatine çok önemli ve etkisini göstermesi için 1hafta beklenmeli
Digdemmasaff gvnkbr 15 günlük olduktan sonra kullanmaya başladım her gün saat 21.00 de 5 damla olarak verdim
gvnkbr Digdemmasaff şimdilerde sap ile tekrar dene istersen erkenmi doğdu ? Gaz meselesi hemen çıkmaz da kafama takıldı
Kuzey-90 Bize iyi geldi oğlum çok gazlı bir bebek ben günde 4-5defa 5damla olarak veriyorum iyi geliyo