Aselhafsa61 Keşke sağımla belli olan bir şey olsa. Her meme sağıma müsait olmayabiliyor ya da sağılan miktardan çok farklı olabiliyor.
İşte sizin yaptığınuz bu tarz yorumlar ve cevreden gelen söylemler yüzünden mamaya karşı tepkili oluyoruz.
Mama vermenin nesi kolaycılık acaba merak ediyorum? Ben hem emziriyorum hem mama veriyorum. Ama mama vermek daha meşakkatli. Düşünsenize bebeğiniz gece uyandı ve yatağınızdan kalkıp direk emzirmek yerine mama hazırla sonra git ver. Hangisi daha kolay? Bir de bunun temziliği var sterileze edeceksin falan filan.
İnsanları artık anneliğiyle vurmayı bırakın. Yok kolayına geliyormuş . Çok çirkin söylemler.