Nevalikom Canım anneler bebeğim doğduğu günden bu yana sadece 100 gr almış hala 3500 kilosu ve hiç uyumuyor bir aylık olduk sizce ne yapmam gerekiyor😣
Ogullarinaasikanne Nevalikom ac oldugu icin uyumayabilir. Doktorunuz ne soyledi zaten ilk 3 ay cok kilo aliyorlar canim 100 gr az geldi mama mi yiyor annesutu mu ?
Nevalikom Miraykiz58 sık sık anne sütü iki saatte bir üç öğün de mama veriyoruz, reflüsü olabilir dedi bebelac ar başladık ama oda öok kabız yaptı 🤷♀️ Yine aptamil başladım
Nevalikom Ogullarinaasikanne hem mama hem anne sütü veriyoruz ama çok kusuyor hiç aç kalmıyor sık sık emzirip mama veriyorum😣
Duygu5234 Nevalikom Yeni dogan bebegin ilk 3 ay ortalama 1 kilo almasi gerektigini biliyorum 100 gr. normal degil doktorunuza danisin muhtemelen ac kaliyordur diye dusunuyorum ben de
mervedmr Nevalikom Canım büyük ihtimalle bebeğin aç 🥺 Benim kızım 3900 doğdu mama vermeyeceğim diye direttim bırak kilo almayı 12 günde 3400e düştü. İlk zamanlar sanki bebeğine yetemiyormuş hissi insana çok yanlış yaptırıyor. Keşke baştan mama verseymişim bebeğimi aç bırakmışım resmen. Bu arada ilk biberonla mama verdiğimde meme reddi oldu. Hemen kaşıkla vermeye başladık ve memeyi aldı. Dikkatli ol bebeğini takip et ona göre hareket canım.
F-Betul mervedmr Hep bu mamayı kötüleyenler yüzünden ben de hep emzireceğim mama vermeyeceğim diye diye kendimi hasta ettim. 😔 Yemedim içmedim tuvalete gitmedim hep kucağımda emzirmeye çalıştım😔 Halbuki ilk zamanlar süt yetmeyebilir hiç olmayabilir; annem çok dedi ver ver diye, direttim şimdi kendim iyileşemiyorum. Sağlıklı olsunlar da mama meme ne fark eder halbuki.
Sngl12345 mervedmr bende meme vericem diye direndim mama vermedim ama bebeğimi aç bırakmışım 😢 mamayı yiyince öyle bi rahatladı ki yAvrum açlıktan ağlıyormuş meğerse
HtcMuhammed mervedmr Benim bebegm de emmiyor 3 ay 11 gunluk mama veriyorum biberona alisti nsl yapmam lazm emmesi icin suttum de az
Alindeniz Beslenmesini yazarsanız tecrübelerimizi paylasabiliriz .. mama mi anne sütü mü hangi sıklıkla emziriyorsunuz vs
Zeynepalya_ve_annesi 3 günlükken kontorole gittiğinizde kilo kaybı varmıydı ve 1 ayda kesinlikle 800-1000 gr alması gerekiyor eğer almamışsa beslenmemiş demektir uyku uyumamasıda bundan kaynaklı açlığındandır 1 ay iyi dayanmış bebek 100 gr alması gerekenin 10da 1 i demek
FikretTekin Benim 1 kilo almış bebeğime doktor az dedi, yani nasıl oluyorda sana birşey demez. Yavrum emzir süt emzirdikçe olur göğüsler boş olmaz, sütüömyok diyorsan mama ver. Yalnız mı bakıyrsun
mervedmr Sngl12345 F-Betul Evet kızlar. Gerçekten insan saçma bir psikoloji içine giriyor . Olan bize ve bebeklerimize oluyor. Çok şükür şuan sütüm var ama hafif huysuzlandığında bile aç mı acaba diye mama veriyorum. İlk zamanları düşündükçe cocuğumu aç bıraktım diye hala içim acıyor.
Gulbeste Nevalikom mama önermedi mi 1nayda 100 gram aldıysa süte mama takviyesi yapmanız gerekir benim oğlumda doğum kilosunun altına inmişti Dr günde 30 gram almazsa mamaya başlarız dedi
LadyD Doktorunuz ne dedi benım bebeğimde ilk ay 500 grama yakın almıştı dr az dedi sonradan alerji oldugu ortaya cıktı umarım öyle değildir mama takviyesi yapın mutlaka yazık
Kubrashn34 Nevalikom benim bebegim de ilk hafta 400 gram verdi bebekler doğdukları kiloda kalmıyorlar onlarda da ödem gibi şişlik falan oluyor o yüzden ikinci ay asıl kilo almaya başlıyorlar sen bol bol emzir
Kubrashn34 Nevalikom iki aylikken 1 buçuk kilo birden almıştı benim bebeğim ama gece gündüz demeden sürekli emzirdim sık sık emzirmek çözüm istediği her zaman ver bebeğine
Aselhafsa61 mervedmr valla bence bazıları da her huzursuzluğu açlığa bagliyor ve hemen mama vermek kolaylarina geliyor gazi olabilir kilo alimida onemli ayda 600 gramdan fazla alırsa zaten doymuyor değildir madem sutun az geldiğini düşünenler fikir için yazıyorum süt sagabilirler ne kadar çıktığını görürler emzirdikten sonra sagdiklari sütü icirebilirler ama sutu zaten gelmiyorsa yapacak bisey yok cocukda ac bırakılmaz mama veriliri