Konu başlığından tutun da, gönderinize ve verilen cevaplara verdiğiniz tüm yanıtlarınıza kadar birebir aynı şeyleri yaşıyoruz. Okurken kendimi ve minik yaramazımı buldum yazdıklarınızda. Umarım atak dönemi geçtikten sonra normale döneriz hep birlikte 🤲🏻