Merhaba arkadaşlar, bebegim 4 aylik kol disinda asla uyumuyor evin icinde kolumda bebegim gezmekten bitap düşmüş durumdayim, bebeklerinizi nasil uyutuyorsunuz kendiliginden uykusu gelince uyumasini nasil sağlayabilirim? Biraz mayisinca omzumda ayagima alip salliyorum ve tam dalmasi nerdeyse 1 saatimi aliyor, tam dalamadiginda uyaniyor ve bu sebeple devamli uykusu var ve hircin:( nolur yardim edin bebeklerinizi nasil kendi kendine uyutabiliyosunuz?