KucukAslancik
Çok kusma alerjik bi tepki de olabilir mi🤔 ilk defa yediği bişeyde mi kustu öyle?
Biz 8 aylık olduk hala ek gıda da bi yol katedemedik 🥺 ben sebzeyle yoğurtla başladım 7.ay gibi meyve vermeye başladım ama sonuç hala sebzeyi reddediyor 🤦🏻♀️ ben de çorbayı yada yemeği yanında yoğurtla yedirmeye çalışıyorum 🤷🏻♀️
yoğurdu sevdi de 🤤
Ama meyveli pekmezli şeyleri nispeten daha iyi yiyiyo..
Bi de eline meyve ya da uygun sebze dilimleri verseniz kendisi yese daha keyifle yiyebilir 🤔 ben eline bi dilim elma armut veriyorum ya da haşlanmış patates havuç falan, aradan da kaşıkla yemeği sokuşturuyorum ağzına 🤭
Gerçekten zor bi süreçmiş yani sabırlar diliyorum bize 😅
Ben de “anne sütü alıyo herhalde doyuyodur” diye düşünüyorum ama biyerden sonra yetmiycek hem doyma açısından hem içerik açısından..
İnşallah bi an önce alışırlar şu yeme işine 🙏🏼🎈