KucukAslancik Merhabalar,bebeğim 6ay 15gunluk. Başlar da çok güzel gidiyordu sonra bir anda ağzını kitlemeye başladı mümkün değil açmadı. Bir iki denedim yok. 2-3 gün denedim yine yok. Zorlamayım dedim 2gun boyunca hiç bir şey vermedim biraz unutsun diye. (Beni emiyor ve aç kalmadigini bildiğim için) 2 hafta sadece emerek ve su içerek geçirdik. Sonrasında bir daha denedim ve çok ilginçtir ki o an elimde çay kaşığı vardı onunla verdim yedi şuan yiyor . Kendi kaşığıyla verdim ona ağzını kapatıyor 😁 Demem o ki zorlamayın,illaki yiyecekler. Zorlarsaniz bebeğinizin bütün hayatını etkileyecek olan yeme alışkanlığina hasar verirsiniz💕 Ayrıca cici bebe önerilmiyor onun yerine Hipp marka bebe bisküvisi öneriyorum💕