Azsekerlikahve Deletedmom9 aslında polis çıkabilirsiniz dedi sağlık müdürlüğü çıkamazsınz dedi bizde ne yapacağımızı şaşırdık
Ecrinbzkrt Azsekerlikahve cnm sorun etme hemsıre bizi cagırdıgında bızde poZıtıftık cagırdıgı gun gıdemedım mesela bır sonrakı pazartesı gıttım vurdurdum gec olmaz yanı merak etme bızım ayın 7sındeydı biz 14 unde gıttık aşı için kendını sıkıntıya sokma bence
ant331 Azsekerlikahve erken olması sorun olabiliyor bazı aşılar öncekinin devamı olduğu için yani kuluçka süresi diyorlar. Ama geç olmasında sorun yok diye biliyorum bir defa yasadikta bu durumu oradan biliyorum. Verem aşısı koldan yapılan aşida
ant331 Azsekerlikahve aynen bekle. Ama yinede ilçe yada il sağlık müdürlüğünü ara ebeye ulaşmaya durumu bildirmeye çalış. Ona göre notunu alsın. Normalde bizim ebemiz arar bilgi verir şaşırdım sizin ebeye. Ne zaman gelebilirsin asi var kilo boy takibi var diye. Asi hakkinda da bilgi verir hatta önceden su yapilacak şunun için diye
Cocukgelisimuzm Ben 6 ay aşısını 15 gün geç yaptırdım kızımda idrar yolu enfeksiyonu vardi doktorumuz bekleyin dedi doktorumuz medipol hastanesinde bitane prof sakıncası dedi 20 güne kadar bekleyebilirsiniz
HsnyErbayCetin Azsekerlikahve bende ebenin numarası var ordan iletişim kuruyoruz bir de sağlık ocağına gönderip bilgi verecek bi yakınınız varsa…