Kızlar karantinadayız ve kızımın aşısı var bugün . 6.ay aşısı. Ama sağlık ocağı telefonu açmıyo zaten ne zmn arasam telefona cevap vermiyolar. Haftada bir kere yapılıyo aşı ve sağlık ocağında da bugün o gün. Size sorum şu başka nerden ulaşabilirim bunu sormak için? Ne yapabilirim şuan. Aşıyı nasıl burdurabilirim başka?