LadyD Minikannesi00 aslında kaşınmıyorsa bize doktor bebek sivilcesi de olabilir 3. Ayında geçer demişti. Sizinki kaşınmıyormuş ya belki kendiliğinden geçer bir gün inş
Mervemuhammedemir Minikannesi00 2 aylık asısı var doktora goturcem bakalım ne dıycek pıtır pıtır agladıgında baya kızarıyo bende nemlendırıyorum suan ınsallah egzema degıldır
Minikannesi00 Mervemuhammedemir ben herşeyi denedim canm geçmiyo ,geçip geri kızarıyor ,bugn kaynanam aynı sefa kremi almış bide onu denicez. Aktardaki kadın bebeğinin yüzünü onla geçirmiş bakalm inş işe yarar . Yüzünün bi tarafnda deniyorum bakalım
Mervemuhammedemir LadyD aynı aynı anlattıgın gıbı aydınlıkta bellı oluyo aglayınca kendını sıkınca kızarıyo 2 gun oldu cıkalı dun bugun nemlendırıyorum
LadyD Mervemuhammedemir aynen öyle ağladıgında kızarıyo uyudugunda sönüyodu ilk baş. Kaşınmıyodu. Ikı hafta sonra fln kaşınmaya başladı elleri süreli yüzünde hırpalıyo kendini gece gündüz 3. Ayına girdi ne kadar kötü ama hala eldiven giydiriyorum yoksa kendini parçalar gözünü çıkarır😢😢 kortizonlu bazı kremler geçiriyomuş birkaç haftalığına en olmadı öle yapıcam napiyim başka böylesi daha kötü uyku yok resmen
Minikannesi00 Mervemuhammedemir tamm canm bizm kızardı az önce baktm sulanmş bi kısmı kurulktanmı nedir . Sürdüm kremi kırmızılık soldu bakalım Allahım inşallah işe yarar da herkese çare oluruz
Mervemuhammedemir Minikannesi00 ınsallah canım benım bana aktar yuzume bakıp egzeman var diyerek vermişti duruyo ınsallah ıse yarar