Balkuzumm 🤭 Yok kuşum asla abartmıyorsun.. Eminim çoğu anne böyle hissetmistir 👌🏻☺️🤱🏻🌸 Çünkü bir annenin en mutlu olduğu anlardan biride, evladının gülüşüne şahit olmaktır 😍 Bir tebessümlerine bile mutlu oluyor insan 😚 Rabbim hepsini sağlıklı, hayırlı evlat eylesin insaAllah ☺️🤲🏻💕