Benim kızım da aynı 4 ay 9 günlük. Gece saatte bir uyanır. Bugün mesela 4 e kadar saatte bir uyandı. 4 ten 7 ye uyumadı. 7 den 9 a zorlaya zorlaya yarım saat yarım saat uyudu toplasan bir saat falan uyudu o ara. Gündüz uyusun da ben de uyuyayım diyorum yatağına koyuyorum ben uzandım mı tak uyanıyor inadına sanki😀Valla artık ben de akışına bıraktım beynim yanıyor uykusuzluktan ama sinirlenince de bir şey olmuyor çünkü yine aynı devam ediyorlar 😃