Mircan siz cok yanlis yapiyorsunuz.. benim bii arkadaşım cocuk gece 2 olurdu uykusu gelir gözü giderdi mesela uyumasina izin vermez hemen kendine getirir oyun oynardi.. saat 3 4 olurdu kizinin yine uykusu gelirdi giderdi gozleri yine aynisini yapardi.. sanardi ki ne kadar cok uykusu olursa, uyumazsa o kadar gec uyanir. Arastirin biraz istedigi kadar uyumasin, yada gec uyusun istedigi saatte uyanir. Ben kizimi gec de uyutsam erken de uyutsam saat 5 de acardi o gözünü… uyutmamaklaa felan alakasi yok bunun ve cok yanlis yapiyorsunuz bebeginiz uyuyarak büyüyor ve siz uyumasina izin vermiyorsunuz