Yasemila bu ayda toplam 4 5 saat kadar gündüz uykusu yapmalı deniyor, 30 40 dk uykulara felaket uykusu deniyor. Youtube da uyku meleği adlı kullanıcının felaket uykusu videosunu izlemeni tavsiye ederim. Ayni durumdaydim seninle, gündüz uykularını yeni düzene sokabildim 6 aylığız şuan. Otomatikman gece uykumuzda düzene girdi. Bebeğin gündüz uykusunu alamadığı için yorgun yatıyor ve kaliteli uyku uyuyamıyor muhtemelen. Bebeğin cok küçük ve hareket kabiliyeti azken uyku egitimlerini verebilirsen cok rahat edersin, yoksa ileride düzene sokmak cok daha zor oluyor. Biraz emek ve caba istiyor ama inan sonunda bebeğinde sen de cok rahat ediyorsun.