Egeminannesi valla 10 gündür kullanıyorum. Henüz çökme olmadı. Sünger olduğu için bebeğin şeklini alır yazıyor kartta. Hatta normal olan buymuş. Dediğim gibi şu an dümdüz. İçinde garantı belgesi de çıkıyor,bir sorun olursa gönderirsiniz.şimdilik çok memnunum ama sizi de yanıltmak istemem. Bu arada yüksekliği park yatağa tam oldu bence.Anne yanı olarak kullanıyorum ne yüksek ne alçak oldu.