theartstd Kızlar merhaba Bebeğim 7 aylık. Daha önce anne yanı beşik almıştım uyumadı. Benimle uyuyor. Şimdi park yatak almak istiyorum kendi odası yok henüz bir süre daha olmayacak gibi. Kullanıp memnun kaldığınız önerebilceğiniz yataklar varsa çok sevinirim
turunculuanne theartstd sunny baby kullanıyoruz çok ucuza almıştık. Bebeğim yeni 2 aylık oldu içinde uyuyor yatağımızın yanına koyduk arada uyanır gibi olursa sallayıveriyorum. Son bir haftadır orda yatıyor bu zamana kadar ortamızda uyudu. Şu an memnunuz
defnesmomm theartstd Kanz markasının Sunset modelini kullandık biz. Evladiyelik bence, baya sağlam 😊 içinin minderini de ebebekten aldık, ebebek in kendi markası idi galiba.
Yedaarven theartstd Baby2go kullanıyorum 2 senedir hala sağlam😊 sallama aparatını hiç kullanmadım ama onlar için baya şikayet okumuştum gıcırdıyormuş diye.
Vanilya theartstd Bende şu ahşap 60-120 beşiklerden almıştım anne yanı 8 ayı geçti kalkıp doğruluyor içinde. Yanlarına çarpıyor gittik oda takımı aldık gelmedi daha
1203gb Deletedmom75 70-110 ölçüsünde yatak kullanıyorum içine. Bayağı geniş bence bebeğim 2 aylık içinde küçücük kalıyor ☺️
Deletedmom75 mirayyy20-20 Hepsi burada https://www.hepsiburada.com/yoyko-exclusive-comfort-8-in-1-park-yatak-oyun-parki-gri-70-x-110-cm-p-HBV00000PWFZT?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&isFashion=true&gclid=CjwKCAiAz4b_BRBbEiwA5XlVVrGE1y5Gc3mttGe60QWyFjEYqOres4rwqpbBESsejByP0LTeYh6AIhoCIeUQAvD_BwE
mirayyy20-20 Deletedmom75 ben de böyle istiyorum da eşim hep çocuk araya duser diyor 😀 sizce ? Ve kendi yatagim yüksek baya
mirayyy20-20 Deletedmom75 merhaba yatağı almaya karar verdim de acaba eksi yönü var mı size göre? Ve içine 70-110 yatak mi aldınız
Deletedmom75 mirayyy20-20 merak etmeyin düşmez ayrıca yatağa bağlama ipleri var gergin yaparsınız kaymaz beşik
1203gb mirayyy20-20 bebeğiniz kaç aylık? Benimki iki buçuk aylık. Nasılsa dönemiyor şimdilik. O yüzden kendi yatağımla birleştirmedim bile. İndirdim bir kenarını. Arada ayağımı koyacak kadar mesafe bıraktım. Sıkıntı olmadı yani. Dönmeye başlayınca da yatağa bağlayabiliriz.
Egeminannesi 1203gb merhaba içine nasıl bır yatak aldınız bende yenı aldım yoyko ıcıne yatak arıyorum