Mrvdmrsbs ben ozamanlar basinda sabahliyordum. Bak şimdi koynuma girmiş yatiyor. Sirtini bana dayayip saçlarini sevmemi istiyor. 1 yaşında düşün 😊 daha güzel günlerini gör inşallah annelik çok zor,bir okadarda güzel. Gözlerinden uyku akiyor ama direniyor da. Allahim tüm yavrulara derin uykular sağlıklı ömürler versin