ceylinece canim içini rahatlattığı bilmiyorum ama benim oglum 33 haftalık dünyaya geldi ilk zamanlar full horyumla besleniyordu sonra yarısını ağızdan yarısını hortumla vermeye başladılar . Sonra tamamen geçti biberona. 25 gun kuvozde kaldı sonra evde bir hafta kaldı cigerlerine sut kaçtı yine hortumla beslemye başladılar . Sonra tekrardan yarısını hortum yarışın oral derken aynı süreç isledi çok şükür 10 gundur evimizde ve suan bir problemimiz yok. Tabi ben hep bu panik korku halindeyim ama Rabbime şükür geçti gibi. Seninki geçecek inşallah . Kuvizde kalması suandaha iyi emin ol eve gelip tekrardan hastaneye alınması daha zor oluyor. Orda en azından güvende aspire falan ederse makineye bağlı hemen uyarı verir insan kendini bu şekilde rahatlatıyor. Tabiki insan zorlanıyor korkuyor ama geçecek inşallah . Olayların içindeyken sanki zaman hiç gecmeyecekmis gibi geliyor ama geçiyor şükür. Dusun biz 50 günlükken aldık bebegimizi ve bir bakıyorsun alıp gitmiş zaman.dualarimiz seninle ve bebeginle. Sen bu süreçte sut stokla dolaba. Çok ihtiycain olacak ilerde eve gelince.