Remim eşim mardinde görev yapıyor mecburen burda doğum yaptım hastane mardinin en iyi hastanesi diyorlar ama mardin yani bilemiyorum güvenemiyorum. Bizde de aynı problem var bazen kusuyor bazen kusmuyormuş. Pazartesiden beri yatıyor. Ultrasonla midesine baktık bişey yok dedi doktor. Arkadaşının bebeğinin mide problemi nasıl anlaşıldı ultrason kontrolüyle mi?