Minnakimmmm hastaneye gidemiyorsanız bile bağlı olduğunuz sağlık ocağını bir arayın bence ilgilenen ebeler oluyor evlere ziyaret yapanlarda oluyor benim olduğum yerde böyle. Ben 27 günlüğüm hafif iltihap olmuştu bi tane dikiş atmıştı rivanol oturma banyosu yazdı 2 hafta yaptım artı olarak antibiyotik de yazmıştı ağızdan. Sizin ilerlemiş bi iltihap sanırım dediğim gibi mutlaka birine gösterin öyle ilerleyin iltihap tehlikeli bir durum