Minnakimmmm ben sezeryan olmuştum 1,5 ay akmıştı batikon sürdüm üzerine sargı bezi koydum sürekli bir de antibiyotik kullanmalısın mutlaka doktora gitmelisin antibıtiği doktorun yazması lazım pansuman yapılabilir dikiş kısmına istersen sen de batikonla yapabilirsin ama anca antiboyikle geçer