Mehmuhmus Balli_pastamm watsaap sipariş hattından veriyorsun zaten siparişi ben yaptım alışveriş o siteden güvenilir bı site ve güzel ürünleri memnun kalırsınız
vilnius HappyKids kızlar BİM’e bugün kaliteli aktüel ürünler geldi . Ek gıdada iseniz kaçırmayın. Peynir, kırmızı pancar, incir , somon füme . Bence kaçırmayın
Geceuykusu Tsksn-gns-27 almadım ama yorumları genelde memnun. aynı mağaza aynı ürünün 38tlye 2li set olanı var onu alıcam 2banyo 2 elyüz
Pariss H&m de harika indirim var bir sürü şey aldım ama mağazadan almanız lazım, internette o fiyatlara inmiyor. Sweatshirtler 19 liraya aldı, yağmurluk 29 lira..
Melek_berf HappyKids HappyKids hepsıburada da prima bebek bezinde indirim var 3 numarası 120 tanesi 80 TL çok kullanışlı kızım kullanıyorum aramaya Prima bebek bezi günlük rahatlık yazmanız yeterli ✍️
Deletedmom0099 migrosta molfix bezlerde ikincisi %70 indirim var 4 numara 60lı bezin bir paketi 61.50 idi, 2 pakete 79.90 ödedim
dilekslmn Deletedmom0099 Merhaba, ben hep pure and soft kullandım 4+ olanından almak istiyorum memnunsunuz sanırım yeşil paketten değil mi? Alacağım galiba tereddütlüyüm de biraz.
TalentedMom Yagmursonrasitoprakkokusu baktım canım beğendiklerimde beden yoktu e bebek ve lc sen aldım
Deletedmom0099 dilekslmn evet yeşil paket. bebeğim doğduğundan beri 6 aydır sayısız marka bez denedim, 4,5 aydır bunu kullanıyorum aşırı memnunum
Yigido35 dilekslmn ben molfixten memnunum. Ama su pahali serisi. Pure and soft galiba adi. Prima aktif bebege yakin kalite. Sleepy berbat.