Elif27272 ahh bende neler çektim bebeğim küvezde bibebona alıştı 15 20 gün neler neler yaptım ama pes etmedim eds emzirme yöntemini bile denedim biberon hızlı akış sağlıyor ona alışmış ben sütümü şırıngaya doldurdum silikon uçla birlikte emzirmeden sanki göğsünden geliyormuş gibi ağzına 2 3 damla damlattım hemen tuttu göğsümü ama bunu da 10 gün denedim unutmadı zor oldu biberini zamanlarda silikon uçu çıkarttım pes etme anne sütünün bir damlası bin payda ..