Kızlar bebeğim tam iki aylık oldu ilk doğduğu günden beri meme reddi yaşıyoruz.ilk 20 gün hergün denedim ama mememi almadı hep mama verdim.20 günün sonunda phlipsh avent ucu aldım .silikon uç kullanıyoruz onu bile arada istemiyor bas bas bağırıyor sadece biberonla susuyor her zamanda sütümü sagamadıgım için mama vermek zorunda kalıyorum buna çözümü olan var mı ? Mememi emmesi için neler vermezdim ya🙁bazen çok çok nadir 20 saniye kandırıp emdiriyorum onun bile sütümü arttırdıgını görüyorum bi emse mamayıda kullanmk zorunda klmayacam ama silikonu bile ter döke döke alıyor onunlada doymuyor😭