Snmtt Tatlisannedilekk içine kolsuz üstüne uzun kollu giydiriyorum ben. Benim evim de 24 derece civarı ama oğlum sizinki kadar olsaydı atlet olarak giydirip üstüne bi şey daha giydirirdim. Hareketsiz olduğu için üşüyebilir
MltmSrp Tatlisannedilekk Uzun kollu zıbını atlet olarak kullanıyorum. Üzerine de kıyafetini giydiriyorum.
Deletedmom299 Tatlisannedilekk ben uzun kollu zibinin altına atlet niyetine askili zibin giydiriyorum. Odada oynuyorsa o şekilde ama benimle birlikte koridorda falan dolanıyorsa uzerine yelek giydiriyorum.