Tatlisannedilekk Arkadaşlar uzun kollu zıbınları nasıl giydiriyorsunuz bebeğinize? Tek mi giydiriyorsunuz yoksa altına sıfır kollu zıbın mı giydiriyorsunuz? Oğlum 2buçuk aylık, evim 24-25derece
turansmom Tatlisannedilekk ben atlet olarak kullaniyorum canım üzerinede kiyafetini giydiriyorum. Oglum iki aylık, evim 25 derece
defnesmomm Tatlisannedilekk uzun kollu zıbın ları atlet niyetine kullanıyoruz biz. Evimiz serin biraz 🌸
Emirin_Annesi10 Tatlisannedilekk uzun kollu zıbınları ince penye giydirince sıfır kol zıbınıda kalın penye giyrince içine giydiriyorm oda 23 24drc arası
Miniknur Uzun kollu zibin giydiriyorsam ustune yelek sadece. Genelde kisa kol ustune tulum ya da sweat. Benimde evim 24 derece 2,5 aylik kizim
Tatlisannedilekk Miniknur sıfır kollu yada kısa kollu zıbın üzerine alt üst takım giydiriyorum, hiç uzun kollu zıbın giydirmedim oyüzden bilemedim nasıl giydireceğimi. Teşekkürler🙂
BombastikTurta Tatlisannedilekk ben atlet olarak kullanıyorum üzerine 2 tane ince swith giydiriyorum evimiz 1.kat depo üstü soğuk oğlum 8 aylik
Woody Tatlisannedilekk benim eviö de 25 26 derecelerde. Ben kısa kollu zıbın giydiriyorum sadece.üşürse duruma göre yelek, hırka vs. Uzun kolluyu tek giydirebilirsiniz o derecede bence
Tatlisannedilekk Woody oda ısısını kendim ayarlayabiliyorum kaloriferden genelde 25te duruyor, sıfır kollu yada kısa kollu zıbın üzerine ince alt üst takım giydiriyorum canım hiç uzun kollu zıbın giydirmedim bilemedim nasıl giydirsem. Tek giydirsem üşümez dimi?
Tatlisannedilekk RumeysaMom uzun kollu zıbınların alt pijaması da var canım öyle takım olarak almıştım ama hiç giydirmedim daha
xrtalafx Tatlisannedilekk bır uzun kollu zıbın uzerınede bır uzun kollu daha gıydırıyorum yatıto terlıyosa fazla gıydırmeyın vucut ısısını enseden ve dosunden anlaya bılırsınız