TalentedMom Anaogul ay ilerleyince kaşıkla beslemek çok zor oluyor hareketlilikleri çok fazla artıyor hem durdurmak hem içirmek zorlaşıyor
Anaogul TalentedMom ay hemde nasıl zaten hareketli bı çocuk napcam bilmiyorum bütün gün mutlu etmek için uğraşıyorum yazık bize yazık
Yaseminyapar defnesmomm uyurken icirmeyi deneyebilirsiniz benim oğlumda içmiyor maalesef uyurken biraz daha rahat
Kesici defnesmomm mamasına biraz doğal pekmez koyun tadlandırın şaşırtın belki içer, bir yaş öncesi şeker önerilmiyor fakat alerjik bebek mamaları tadlarımiğrenç mesela doktor söylüyor içine pekmez karın ya da vanilya şurubu da içsin diye
Aselmir ElifSena1012 bizim de öyle canım şuan 4 ay 14 günlük 1 aydır mama reddi var sadece uykuda alıyo başta çok zorladım uyanıkken içsin diye psikolojim bozuldu oturup ağlıyordum şimdi her uyuduğunda veriyorum ne yapayım aç kalmasın diye yapacak bişey yok çünkü başka nereye kadar gider bilmiyorum ama gittiği yere kadar devam 😉
ElifSena1012 Aselmir valla canım bizimkinde uykuda alıyordu ama şimdi uykuda da almıyor ne yapacağımı şaşırdım