Benim kızımda 15 gündür mama içmiyor biz de 10 aylık olduk doktorum sorun değil yoğurt yiyorsa dedi .Zaten bir yaşında mamayı bıraktıracaktım dedi bence siz de sorun etmeyin benim kızım 10 cc bile içmiyor bir ara kaşıkla denedim içti sonra onun yerine ek gıda veririm dedim daha da vermedim