mihrosum şöyle söyleyeyim benim evim sabit 23 derece, tulum 1.5 tog. Yine de sıcak geliyor. Aslında en iyi siz anlarsınız, test edin bakalım bir. Yani yorganın altında kat kat uzun kollularla rahat uyuyabilir misinix? Yoksa tiril bir şey mi rahat olur. Bebeği de kendim gibi düşünüyorum ben hep, öyle davranıyorum. Yenidoğan haricinde, sizinle bir sonuçta o da. Tulumunuz hangi marka acaba?