Balkizlarim kıyametin alameti mi bilmiyorum ama insanların hunharca tüketmesi, doğayı, yaşam alanlarını , diğer canlıları, havayı , suyu enkaza çevirmesi, yakıp yıkması,tahrip etmesi.. vs. bütün bunların sonucu. Doğa elbette intikamını alacaktır 😞 bir de kutuplarda daha önce hiç rastlanılmayan virüs türlerinin olduğu söyleniyor. buzullar eridikçe yayılacaklarmış.. 🤷♀️😖