Kizim 16 aylik. Hic keselemdim. Bebek sabunuyla yikamanizi tavsiye ederim. Jel iyi temizlemiyor gibi geliyor bana. Ben de ilk baslarda jel kullandim ama hic hosuma gitmedi. Bebek sanki sampuanli kaliyor gibi gelirdi bana. En iyisi sabun. Guzelce yikayip. Sonra aycicek yagini bir az ateste kaynatip sogutup onunla yaglarim. Yumusacik olur. Bebek yaglari kizimda alerji gibi bi reaksiyon verdi. O yuzd3n en dogali aycicek yagi bence.