Ben hep lifle yıkıyorum 17 aylık ama bi kaç seferdir banyodan çıkarınca nemli havluyla bastırarak silince kolundan bacağından kirler çıktı kafama takıldı kese mı atsam lif yeterli olmuyor diye çok fazla ovmuyorum Allah var canını da yakmadan yıkabilen var mı ey tecrübeli analar ???