Fatmabkdmr kızım bir yaşında olacak 10 gün sonra. İlk 10 ay neredeyse hiç izletmedim. İzlettiğim zamanlarda nebulizatörle buhar vermem gereken zamanlardı. 10. Ay atağıyla birlikte ve kızımın aşırı hareketli olması sebebiyle kar zarar dengesi kurmaya çalışıyorum. Araba koltuğunda durmak istemiyor mesela hareket etmek istiyor arabanın içinde. Kucağımda durması mı hareket etmesi mi daha zararlı yoksa koltuğunda güvenli bir şekilde oturup telefondan tabletten yarım saat bir şeyler izlemesi mi? Ya da sabah erken kalktı diyelim benim bazen kolumu kaldıracak halim olmuyor. Yarım saat oturup tv izlemesi mi yoksa gözetimim altında değilken koltuk tepelerine tırmanıp aşağı düşmesi mi? Bazen de aktivite bulamıyorum açıyorum televizyonu. Yanında oturup aaa bak kırmızı araba geldi öbürü de yeşilmiş, adı da buymuş, bak senin de araban vardı getir hadi onu bana gibi konuşuyorum. Ama bunların hiçbirini ev işi yapmak ya da kendime zaman ayırmak için yapmıyorum. Uyuyunca zamanım oluyor çünkü. 3 yaşına kadar iletişimin önemli olduğunu düşünüyorum.