Fatmabkdmr ben şöyle karsiyim, alip sabah tvnin onune cocugu koyup aksam yatircagin zaman alicaksan cocuk tabi hipnoz olur herseyi gec ogrenir, veya otizme suruklenir.
ben sabah acmiyorum beraber temizlik yaparken oyalanio uyku saatine kadar. Uykudan 4-5 gibi uyanio aksam uzeri, aksam 8 de de esim gelio, o saate kadar izlio. Neleri mi ogrendi:
pepe izlerken pepee diye bagirio.
ingilizce alfabeyi izliyo soyleyebildigi butun harfleri ingilizce soyluo
renkleri ogrendi hem tvden hem benden, sariyi pembeyi yesili maviyi ve moru bilio.
sayilari 10 a kadar hem benden hem tvden ogrendi
cilgin hayvanlar die bi cizgi film var , konusma yok cizgi filmde hem gorsel bi cizgi film, onu izlio, hayvanlarin jest ve mimiklerine bakarak onlarin uzuldugunu yada mutlu oldugunu yada caninin acidigini anlio gelip bana onlarin yaptigi jest ve mimikleri tekrarlio.
pepe aglayinca o da yalandan aglio.
simdide ingilizce sayilari soylemeye calisio.
bence kontrollu izlettikten sonra hicbisyin zarari yok