Drindniz karabiberimm süte biz şoka girmiştik maalesef bebeğimi kaybediyordum bilinçsiz şekilde bi kez mama verdim süt alerjisi varmış yoğun bakımda kaldık çok zor günlerdi kızım bir yaşında hala süt ürünleri ve çoklu besin alerjisi var bence imkanınız varsa özel bi çocuk doktoruna gidin
Annecebebek7 Fitifiti doktotum daha önce bnada vermişti kullandım ve şuan çocuğum kucağımda artı bebeğiminde geçti üzerindende ay geçti bir sorun çıkmadı şükür
Fitifiti Annecebebek7 Anında zarar görmesini beklemiyordunuz herhalde? 🤦🏻♀️Allah ayırmasın kucağınızdan. Keşke ego yapmayıp,araştıracağım zararlarını diyebilseydiniz. (Siz yinede araştırın) iyi akşamlar
RazEbrar Büyük ihtimalle alerji canım benim bebeğimde de böyleydi inek sütüne dair herşeyi kendim kestim 2 güne düzeldi ara ara biraz oluyor başka şeylerede alerjisi var galiba ceviz gibi
irem09 Arkadaslarda demistir yüksek ihitmal alerjidir. Bizimde aynı sekilde olmustu. Süt ve süt ürünleri, yumurta diyetş verdi. Birde mustela stelatopia krem ile nemlendirdik.
bankacianne34_ karabiberimm maalesef bir onerım yok doktor dısında lakın bebegınızı ya reflu yatagında yada gozetımınızde yuz ustu yatırın ara ara lutfen bı sekılde yastık kullanmayın omurılıgı ıcın yastıksız duz zemınde yatırın bele ve popoya baskı oluyor bu sekılde
Fatma8988 karabiberimm yüzde doksan atopik dermatit canım.Bende yaşadım cok daha beterdi. Benim bebeğimde Yumurta bence sebep oluyordu ( takip ettim yediklerimi) .. Sen neyi cok ve sık yiyorsan kes. Duş aldır ve temiz cilde atopik dermatit nemlendirici kullan. Doktoruna at foroğraf önce tabi.
edsn1 karabiberimm yenidoğanlarda sivilce gibi böyle döküntüler olabiliyor kimi gün fazla kimi gün daha az benim bebeğimde de oldu doktor normal geçecek büyüyünce dedi
birboncukannesiiii karabiberimm kıyamam ben bu minik paşaya :( kızarıklık ve döküntü alerji gibi. Önlem için dr a gidene kadar süt ürünlerini tüketmeyin ve hemen dr a gidin. Dışkı tahlili yaptırın:( bişiler yaptırın canım benim kaşınır bide onlar :(
Mavi0688 karabiberimm alerji olma ihtimali yuksek lutfen buradan yorum beklemeyin bir dr ye gidin acil benimde bebegim mamadan snra boyle olmustu sutalerjisi imis. Bide tavsiyem o sekilde bi yastik kullanmasan canim bebek icin yastk zararli
1prensAnnesii karabiberimm benim bebegim de de oldu alerjik egzama dedi doktorumuz mavi renk hametan ve fucidin krem kullandık geçti sizde bi doktora götürün
Batu55 karabiberimm maşallah 41 kere besin alerjisi egzema olabilir mutlaka doktora görünun geçmiş olsun inşallah minige
karabiberimm Batu55 bebiş benim değil canım dayımın oğlu evet kullanıyorlar bebek yastığı ama yumuşak elyaf fotoda garip durmuş bende gördüm